ولنتاين ديگه روزي نبود كه بخوام تبريك بگم
به جز اينكه خاطرات اينجا و ساعت ١١ صبح دم در خونه بود...:)
البته خودشم مشتاق نيست كه تبريك بگه چون عشق دوست داشتنش رفت اون سمت و زن داره ديگه
خدا رو شكر اينقدر خوشحال هست كه عكسارو هر روز ميبينم:)
در پناه حق
سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 12:26

روزی میرسد که بـــا لبخنـــد تـــو بیـــدار میشـــوم....یادم نمیکنی و ز یادم نمیروي...
یادت بخیر یار فراموش کار من...
ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 12:26
تولد عشق جانش مبارك...:) رفيقش...:)
چي ميتونه بگه جز اينكه عاشقشه؟؟ :)
با اون ميتونه بخنده به روزايه سخت! :)
توي روزايه سخت هم باهاش اون بوده فقط... :)
عجله ازدواجش فقط براي اين بود كه پدر بشه... :)
١٦ سال اصلا همچين ويديويي برام درست نكرده! اصلا!!! اصلا!!!
و هموني كه قسم مرگ مادرش رو خورد كه هيچوقت عاشقتم و عشق رو بهش نگه... :)
سوپرايز دبي......ما را در سایت سوپرايز دبي... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 12:26